03 marca 2021

218. "Rozgrywka" ~ Elle Kennedy

Tytuł:Rozgrywka

Tytuł oryginału:The Play

Autor: Elle Kennedy

Data wydania: 09 lutego 2021

Wydawnictwo: Zysk i S-ka

 

Czego się nauczyłem po zeszłorocznych rozgrywkach i co trapiło naszą drużynę hokejową przez cały poprzedni sezon? Nigdy więcej takiego rozprzężenia. Koniec z seksem przy każdej nadarzającej się okazji, kropka. Jako nowy kapitan drużyny potrzebuję zupełnie nowej filozofii życiowej: teraz liczy się hokej i uczelnia, na kobiety przyjdzie czas później. Co oznacza, że ja, Hunter Davenport, oficjalnie żyję w celibacie. Nieważne, że tak diabelnie trudno w nim wytrzymać…

Jednak te nowe zasady nie zabraniają mi przyjaźnić się z kobietami. I nie będę kłamał – moja nowa koleżanka Demi Davis to naprawdę fajna laska. Jest inteligentna, jej ponętne usta ciągle mnie prowokują, podobnie jak jej zgrabne ciało, jestem jednak pewien, że dam radę oprzeć się pokusie. Teraz tylko muszę przekonać do tego swoje ciało i serce…

Źródło opisu: okładka książki.

 

Rozgrywka” to trzeci tom serii „Briar U” i choć na początku nie bardzo mogłam sobie przypomnieć postać Huntera, to bardzo byłam ciekawa tej książki. Oczywiście w trakcie czytania szybko sobie przypomniałam tego przystojnego hokeistę. Poznałam go też znacznie lepiej niż w poprzednich częściach i całkowicie skradł mi serce. Okazał się naprawdę świetnym chłopakiem, który bardzo poważnie podchodzi do hokeja i swojej roli kapitana. W końcu wyrzekł się seksu z tego powodu. Hunter Davenport skradł moje serce i chociaż kiedyś był totalnie stereotypowym sportowcem, tak w „Rozgrywce” poznajemy go od porządnej strony. Natomiast Demi to cudowna dziewczyna, twardo stąpająca po ziemi i nie da sobie w kaszę dmuchać. Absolutnie nie była cichą, szarą myszką. Była zabawna, zwariowana, prowokująca i nic dziwnego, że wzbudziła zainteresowanie Huntera.

Ta historia jest naprawdę świetna i z całej serii najbardziej mi się podobała. Jest pełna dobrego humoru, wielokrotnie szeroko się uśmiechałam i bardzo dobrze się bawiłam z tymi bohaterami. Tworzyli super duet! Pojawia się też seksualne napięcie, którego nie da się nie wyczuć i Demi bynajmniej nie ułatwia Hunterowi utrzymania celibatu, co było dość zabawne i obserwowało się przebieg wydarzeń pomiędzy nimi z zainteresowaniem. I tutaj pojawili się bohaterzy z serii „Off-Campus”, którą mam, ale nie czytałam. Jednak teraz mam naprawdę wielką ochotę to zmienić.

Nie myślcie sobie jednak, że Elle Kennedy napisała luźny romans z humorem. Oczywiście, że nie. Pokazała nam też nieco psychologiczną część człowieka, ale w tej kwestii nic więcej nie powiem, bo nie chcę niczego zdradzać. Powiem za to, że chociaż „Rozgrywka” jest przewidywalna, to jednak w pewnym momencie mnie zaskoczyła.

 

Jeżeli lubicie romanse z gatunku New Adult, to serdecznie wam ją polecam. Jest to naprawdę świetna, zabawna historia, która wręcz czytała się sama. Wszystko jest napisane ze smakiem, a relacja między głównymi bohaterami poprowadzona jest w odpowiednim tempie i z wielką przyjemnością czytało mi się ich dogryzanie. Myślicie, że Hunter wytrwa w swoim postanowieniu czy może jednak szalona Demi go skłoni do jego złamania? Cóż, jeśli jesteście ciekawi, koniecznie sięgnijcie po „Rozgrywkę”. Elle Kennedy wykonała kawał dobrej roboty i jak na razie to moja ulubiona książka tej autorki.

 

Za egzemplarz serdecznie dziękuję Wydawnictwu Zysk i S-ka.

1 komentarz: