19 czerwca 2021

248. "Dwa tygodnie i jedna noc" ~ Whitney G.

Tytuł:Dwa tygodnie i jedna noc

Tytuł oryginału:Two Weeks Notice

Autor: Whitney G.

Data wydania: 19 maja 2021

Wydawnictwo: Niegrzeczne Książki

 

Tara po miesiącach niepowodzeń w szukaniu zatrudnienia wreszcie uwierzyła, że los się do niej uśmiechnął – została zauważona przez boskiego Prestona Parkera, kilkukrotnego mistera Nowego Jorku, nieziemsko przystojnego miliardera. Nie spodziewa się tylko, że ten oszałamiający mężczyzna okaże się najgorszym szefem, jakiego tylko można sobie wyobrazić.

Dzięki wrodzonej determinacji Tarze udaje się utrzymać na stanowisku asystentki Parkera, właściciela sieci luksusowych hoteli, dłużej niż komukolwiek przed nią. Nawet ona ma jednak swoje grancie. Po dwóch latach znoszenia obelg, wykonywania praktycznie niemożliwych zdań i konieczności bycia dostępną przez dwadzieścia cztery godziny na dobę kosztem swojego prywatnego życia składa wypowiedzenie.

Źródło opisu: okładka książki.

 

Widziałam już opinie tej książki, ale nie wdrążałam się w nie jakoś za bardzo, by się niczym nie sugerować i nie mieć żadnego nastawienia co do tej książki i myślę, że było to dobre posunięcie. Nie wiedziałam czego się spodziewać, więc nie miałam żadnych oczekiwań i już teraz mogę powiedzieć, że spędziłam dobrze czas przy tej powieści.

Dwa tygodnie i jedna noc” to romans z humorem, który czytało mi się z uśmiechem na ustach i naprawdę dobrze się bawiłam podczas czytania. Nie jest to nic ambitnego czy wbijającego w fotel, więc jeśli szukacie czegoś takiego, to tę książkę raczej powinniście sobie odpuścić, ale! Jeżeli chcecie czegoś luźnego, dobrze napisanego, co czyta się szybko – to jak najbardziej powinniście sięgnąć po tę historię.

Preston Parker to naprawdę dupek i w ogóle się z tym nie kryje. Natomiast Tara to inteligentna dziewczyna, której podejście naprawdę zaczęło mi się podobać i ogromnie jej kibicowałam za każdym razem, nie mogąc powstrzymać uśmiechu. Co mi się bardzo podobało w tej książce to to, że choć liczy sobie lekko ponad 300 stron i nic wielkiego się tu nie dzieje, to jednak relacja pomiędzy bohaterami nie ma szybkiego rozwoju. Autorce naprawdę się udało zachować odpowiednie tempo i nic nie zepsuć w tej kwestii. Fajnie poprowadziła ich znajomość i wszystko zostało dobrze rozegrane. Zdecydowanie mamy tu wątek hate-love, bo takiego szefa jak Preston nie da się lubić. Jak wspomniałam już – ta powieść uśmiech na mojej twarzy, bo były zabawne momenty, a ta para tworzyła świetny duet.

 

Już kilka książek od Whitney G. przeczytałam i zawsze mi się podobały. Tym razem było dokładnie tak samo. Uważam, że „Dwa tygodnie i jedna noc” to naprawdę dobry romans z humorem. Nic ambitnego czy specjalnego, ale czasami potrzeba właśnie czegoś takiego lekkiego i ta historia jest odpowiednia na taką okazję. Dlatego naprawdę wam ją polecam, jeśli chcecie się odprężyć i odpocząć przy czymś luźniejszym, co dodatkowo może was rozbawić.

 

Za egzemplarz serdecznie dziękuję Wydawnictwu Niegrzeczne Książki.

1 komentarz: