30 sierpnia 2017

11. Magiczna Księgarnia Tag

Już jakiś czas temu zostałam nominowana do Magiczna Księgarnia Tag, za co bardzo dziękuję Maria.reads oraz Maobmaze. Jestem jednak tak roztrzepaną osobą, że zapominałam o tym ciągle, aż w końcu powiedziała sobie, że muszę się za to nareszcie wziąć. Jest to pierwszy Tag, jaki zamieszczę na blogu, ale nie ostatni!


1.       Ulubiona księgarnia w Twoim mieście?
Niestety nie mieszkam w mieście, a to, w którym bywam najczęściej ma tylko dwie księgarnie, dodatkowo bardzo mało znane i niestety, ale są one bardzo słabo zaopatrzone w książki, które mogłyby mnie zainteresować. Są to głównie księgarnie, w których półki gną się od podręczników szkolnych.

2.       Ulubiona sieć księgarni?
Matras. Rzadko kiedy kupuję książki stacjonarnie, ale właśnie tam udaję się najchętniej, bo książki często są przecenione, a dodatkowo mają śliczne zakładki.

3.       Największa ilość książek kupiona dla siebie jednorazowo?
Sześć. Myślę, że to była największa ilość, na jaką się zdecydowałam. Choć w przyszłości chcę tę liczbę pobić.

4.       Najlepszy, najbardziej pomocny księgarz?
Nie mam kogoś takiego. Wolę sama pochodzić pomiędzy półkami i popatrzeć na pozycje, które mi się podobają. Choć raz skorzystałam, kiedy miałam zbyt mało czasu, a księgarnia była naprawdę skąpo zaopatrzona w książki, które mnie by interesowały.

5.       Ulubione miejsce w księgarni?
Już po przestąpieniu wejścia czuję się jak w raju, więc cała księgarnia jest moim ulubionym miejscem. Zdecydowanie.

6.       Książka, którą kupiłeś/przeczytałeś tylko dzięki wizycie w księgarni?
Jest to seria Crossa. Zakupiłam trylogię – więcej części nie było – w jednej z tych mało znanych księgarni w mieście, w którym często bywam. Poszłam pooglądać książki, bo miałam sobie wybrać od siostry na gwiazdkę. Były w pakiecie, opis mnie zaciekawił, więc wzięłam. I dziś mam już wszystkie części, a dodatkowo naprawdę uwielbiam tę serię.

7.       Księgarnia internetowa czy stacjonarna?
Zdecydowanie internetowa – naprawdę rzadko kiedy kupuję coś stacjonarnie. Na spokojnie mogę przejrzeć książki, leżąc na łóżku. Dodatkowo są promocje, dzięki czemu można dodać do koszyka więcej książek. No i do porządnej księgarni mam naprawdę daleko, a w ten sposób mam wszystko na miejscu.

8.       Co jest najważniejsze w dobrej księgarni?
Dużo książek. Porządek. Atmosfera. I wystrój. Nic nie cieszy oka jak ładnie urządzona księgarnia.

9.       Jak powinna wyglądać Twoja wymarzona księgarnia?
Nie mogę powiedzieć, bo moim marzeniem jest założenie księgarni i odtworzenie obrazu mojej idealnej księgarni. Więc na razie cii!

10.   Czy wyobrażasz sobie świat bez księgarni stacjonarnych?
Lubię zakupy przez Internet, ale też bardzo lubię wchodzić do księgarni, nawet jeśli nie mam zamiaru nic kupować. Więc nie, nie wyobrażam sobie.


Mam nadzieję, że bardzo was nie przynudziłam! Oczywiście chciałabym nominować do dalszej zabawy osoby, które mają na to ochotę. Nie będę wybierała poszczególnych osób – każdy może nominować samego siebie!

3 komentarze:

  1. Własnie, ja też lubię kupowąc przez Internet, ale do księgarni zawsze muszę wyjść. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak jestem w Polsce to chociaż raz muszę zaliczyć wycieczkę do księgarni. W Niemczech też często chodzę ale zakupy zdecydowanie robię w księgarniach internetowych :)

    Pozdrawiam, maobmaze

    OdpowiedzUsuń
  3. To jak już otworzysz, to podeślij adres. Ja też mało kupuję stacjonarnie, bo u mnie w mieście jest Empik i chyba jakaś jedna księgarnia tylko. Ale jak mam wybierać ze stacjonarnych to też uwielbiam Matrasa.
    xoxo
    L. (https://slowotok-laury.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń