26 kwietnia 2023

352. "Niebezpieczne zagrywki" ~ J.T. Geissinger

Tytuł:Niebezpieczne zagrywki

Tytuł oryginału:Dangerous Games

Autor: J.T. Geissinger

Data wydania: 02 lutego 2023

Wydawnictwo: NieZwykłe

 

Eva wie, jakie to uczucie być ofiarą czyjejś obsesji. Porwana przez Dimitrija, zdaje sobie sprawę, że teraz Nasir jej nie ocali. Po raz pierwszy jest naprawdę sama. Jej ukochany nie żyje.

Pomimo beznadziejnej sytuacji kobieta znajduje siłę do walki. Dobrze zna mrok, który czai się w sercu Dimitrija, i tym razem strach jest jej sprzymierzeńcem. Jednak wbrew temu, co Eva myśli, Nasir usilnie próbuje ją odnaleźć. A ostatnią rzeczą, jakiej spodziewa się Dimitrij, jest ponownie pojawienie się mężczyzny, który powinien być już martwy.

Jeżeli Eva i Nasir chcą wygrać z diabłem, muszą być tak samo bezwzględni i przebiegli jak on. Tylko wtedy będą mieli szansę go pokonać.

Źródło opisu: okładka książki.

 

Niebezpieczne zagrywki” to trzeci, a zarazem ostatni tom serii „Niebezpieczne piękno” i byłam naprawdę ciekawa, jak autorka zdecyduje się zakończyć historię Evy i Nasira. Już na początku przebieg wydarzeń delikatnie mnie zaskoczył i w sumie to przez całą lekturę nie wiedziałam, czego się spodziewać, bo tutaj mogło się wydarzyć chyba wszystko – co uważam za plus, oczywiście!

Lektura była dość krótka, bo liczyła sobie ponad dwieście stron, ale naprawdę dobrze mi się ją czytało i przeczytałam ją w ciągu jednego dnia. Co trzeba zauważyć, to ciągle tu się coś dzieje. Treść nie zawsze jest przyjemna dla czytelnika, bywają nieco mroczne momenty. Jednakże J.T. Geissinger nie zapomina tu o dawce delikatnego humoru, co potrafi rozładować trochę atmosferę. Na pewno jest to romans inny od tych, które czytałam do tej pory.

Eva to twarda babka i byłam pełna podziwu dla jej hardości i niezłomności. Przeszła piekło, a jednak jej to nie złamało. To jej w tej części było najwięcej i w sumie wątek romansu jest tylko dodatkiem do całej tej historii, bo dzieje się tu dużo więcej, mamy zwroty akcji i niebezpieczeństwo.

 

Także polecam wam całą tę serię, bo ja nie żałuję, że zapoznałam się z losami tych bohaterów. Co muszę jeszcze zauważyć, to jest tutaj nawiązanie do innych książek J.T. Geissinger i nie wiem jak innym, ale mi ten fakt sprawił dziwną radość i satysfakcję. Oczywiście dokładnie nie powiem o co chodzi, bo musicie przekonać się sami!

Mam nadzieję, że zapoznacie się z tą serią, w której nie ma słodkiego i tkliwego romansu. Bohaterów czeka ciężka droga i na pewno próba ich uczucia, ale moim zdaniem warto im w tym towarzyszyć jeśli szukacie czegoś, gdzie nie będzie serduszek i kwiatków a zwroty akcji i zawirowania.

 

Współpraca reklamowa z Wydawnictwo NieZwykłe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz