17 lipca 2017

05. "Wszystko, co w Tobie kocham" ~ Samantha Young

Tytuł: Wszystko, co w Tobie kocham
Tytuł oryginału: Every Little Think
Autor: Samantha Young
Data wydania: 14 czerwca 2017r
Wydawnictwo: Burda Książki

"Tam jest dom mój, gdzie jest moje serce.

Drugi tom serii o miasteczku Hartwell był książką, na którą czekałam z niecierpliwością. A wszystko dlatego, że miałam już ogromną przyjemność spotkać się z twórczością Samanthy Young i jest to moja ulubiona autorka. Potrafi pisać gorące romanse, ale daje nam również to drugie dno, dzięki któremu książka jest ciekawa i pochłania czytelnika. Bohaterowie nie są prostymi ludźmi. Przypisuje im własne demony, z którymi muszą się zmagać i często muszą je pokonać, by być z ukochaną osobą.
Z głównymi bohaterami „Wszystko, co w Tobie kocham” spotkałam się w pierwszym tomie nowej serii „To, co najważniejsze” i wtedy już myślałam, że fajnie będzie przeczytać ich oddzielną historię. Miałam ogromną nadzieję i wierzyłam, że autorka mnie nie zawiedzie. I nie myliłam się!
Bailey Hartwell od dziecka mieszka w miasteczku i należy do rodziny założycieli. Prowadzi hotelik Hart’s Inn, w który wkłada całe swoje serce, jest oddaną przyjaciółką i zawsze mówi, co myśli. Jedyną osobą, za którą nie przepada jest biznesmen z Nowego Jorku, Vaughn Tremain, który prowadzi nowoczesny hotel Paradise Sands przy promenadzie.

"Trzeba uważać, o czym się marzy, bo marzenie może się spełnić."

Bailey żywi niechęć do przystojnego Vauhna, bo uważa, że patrzy na wszystkich z góry, a ją samą traktuje jak prowincjonalną gęś. W momencie, kiedy przechodzi gorszy okres w życiu, to właśnie Tremain postanawia jej pomóc i właścicielka Hart’s In przekonuje się, że nie jest taki zły, jak o nim myślała.
W momencie, kiedy na kobietę zwala się najwięcej problemów, to właśnie Vaughn przychodzi jej z pomocą i Bailey zdaje sobie sprawę, że nie jest tak zły, jak wcześniej o nim myślała. Dlatego też chce poznać jego tajemnice, bo wie, że jakąś głęboko w sobie skrywa. I kiedy wydaje się, że jest już blisko, wszystko idzie nie tak jak powinno.
Oboje żywią swoje demony. Vaughn przez swoje doświadczenia z przeszłości boi się dać Bailey tego, czego najbardziej by chciała – małżeństwa, dzieci. Natomiast panna Hartwell nie potrafi mu zaufać, bo kiedyś ktoś podobny do niego, bardzo ją skrzywdził i obawia się, że jeśli pozwoli sobie na miłość do Tremaina, on zrobi jej to samo.
Przyjdzie czas, gdy biznesmen zrozumie, że nie może tak po prostu odpuścić, bo uczucia do rudowłosej kobiety są zbyt mocne, postanawia o nią zawalczyć i nie zamierza odpuszczać tak łatwo. Tylko czy mu się uda zdobyć zaufanie Bailey?

"Prawda jest taka, że miłość nie zawsze jest tak łatwa, jak to opisują w piosenkach."

Historia, gdzie możemy się pośmiać, szczerzyć od ucha do ucha, ale także wstrzymywać oddech w oczekiwaniu na to, co będzie dalej. „Wszystko, co w Tobie kocham” bardzo mi się podobało i z całego serca mogę tę książkę polecić, choć zdaję sobie sprawę, że nie każdemu ona przypadnie do gustu. Bohaterowie nie byli przerysowani, nie byli idealni. Autorka ubrała ich w blizny przeszłości, stworzyła ich bardziej ludzkimi. Szczerze mogę powiedzieć, że po skończeniu tej książki żałowałam, że to koniec. Chciałam więcej, ale tego więcej nie miałam i bardzo mi było z tego powodu przykro.

Wiem, że to będzie kolejna historia, do której wrócę niejednokrotnie. A jeśli wyjdą kolejne tomy – a jestem niemalże przekonana, że tak – kupię je w ciemno z nadzieją, że spotkam tam bohaterów z tej części, ale też ciekawa historii kolejnych mieszkańców Hart’s In.


Books Holic!

4 komentarze:

  1. Za sobą mam jedynie pierwszy tom, ale mam nadzieję, że jutro w biedronce upoluję kolejny :D

    Pozdrawiam
    ver-reads.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałam kiedyś przeczytać pierwszy tom tej serii, jednak w końcu o nim zapomniałam, a obecnie już nie jestem tak bardzo ciekawa tą powieścią.

    Pozdrawiam serdecznie. :)
    niezapomniany-czas-czyli-o-ksiazkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam ani tej, ani poprzedniej części, ale myślę, że kiedyś to nadrobię :P

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam nadzieję, że wyjdą kolejne tomy, jestem bardzo ciekawa Emery :)

    OdpowiedzUsuń