15 września 2022

323. "Namiętna wojna" ~ Laurelin Paige

Tytuł:Namiętna wojna

Tytuł oryginału:Wild War

Autor: Laurelin Paige

Data wydania: 10 lipca 2022

Wydawnictwo: Niegrzeczne Książki

 

Jolie przywykła do tego, że jej życie to nieustanna wojna. Zraniła jedyną osobę, na której mogła polegać, i sądziła, że nie ma już dla niej ratunku. Do chwili, gdy po siedemnastu latach odważyła się poprosić Cade’a, by pomógł jej dokonać zemsty, która w przeszłości była poza ich zasięgiem.

Mimo złamanego serca dawny ukochany zgadza się powrócić z Jolie do domy, w którym kiedyś mieszkali, aby zdobyć dowody przeciwko ojcu kobiety. Właśnie to miejsce tak mocno ich naznaczyło. Tutaj rozpoczęła się ich miłość i walka o przetrwanie w konfrontacji z przerażającym ojcem Jolie. Powrót zmusza ich do zmierzenia się ze wspomnieniami, od których próbowali dotąd uciec.

Źródło opisu: okładka książki.

 

Namiętna wojna” to drugi tom serii „Dirty Wild”. Tym razem autorka skupia się zdecydowanie na przeszłości bohaterów i pokazuje nam bardzo dokładnie, co się działo, gdy byli nastolatkami. Widzimy, przez co musieli przejść i jak w tym wszystkim udało im się odnaleźć siebie. Jak mimo koszmarnych doświadczeń, narodziło się silne uczucie. A tych dwoje doświadczyło naprawdę wiele złego i choć w pierwszej części co nieco było to nam przedstawione, tak w tym tomie Paige bardzo skupia się na tym, co było wtedy.

Rozdziałów z teraźniejszości jest naprawdę niewiele, a najbardziej ciekawiło mnie, jak rozwinie się sytuacja pomiędzy Jolie a Cade’em, a przede wszystkim sprawa, nad którą wspólnie pracują. No i jest też jakaś tajemnica, której szczerze mówiąc… się domyślałam. Nie byłam do końca pewna, ale jednak przeczucie i podejrzenia pozostały.

Muszę przyznać, że w pierwszą część jakość bardziej się wciągnęłam mimo, że ta też jest bez wątpienia dobra, czytało się ją dość szybko i została napisana w prosty, przyjemny sposób. A jednak nie ciągnęło mnie do tej historii aż tak bardzo, jakbym chciała.

 

Namiętna wojna” to na pewno coś innego niż czytałam do tej pory. Opiera się na znanych mi już schematach, ale nie można zarzucić tej książce braku oryginalności. Mnie bardzo ten tom nie porwał, a zakończenie mnie nie zaskoczyło, ale bez wątpienia czekam już na trzeci, który będzie zarówno ostatnim serii „Dirty Wild”. Naprawdę nie mogę się go doczekać, bo jestem bardzo ciekawa jak wszystko się rozwinie, a przed bohaterami… jeszcze wiele. I liczę na to, że kolejna część będzie lepsza!

 

Za egzemplarz serdecznie dziękuję Wydawnictwu Niegrzeczne Książki.

1 komentarz: