04 listopada 2023

368. "Tylko nie on!" ~ Whitney G.

Tytuł:Tylko nie on!

Tytuł oryginału:Definitely Not Him

Autor: Whitney G.

Data wydania: 12 kwietnia 2023

Wydawnictwo: Niegrzeczne Książki

 

Trzydzieste urodziny to ostatni moment, by przeżyć coś szalonego i spontanicznego. Kiedy więc Chloe poznaje tajemniczego mężczyznę z seksownym brytyjskim akcentem i spędza z nim noc, nie spodziewa się, że jej życie wywróci się do góry nogami.

Cztery tygodnie później ów „urodzinowy prezent” wkracza do wydawnictwa, w którym pracuje Chloe, i zostaje przedstawiony jako jej nowy szef. Takiego scenariusza dziewczyna z pewnością nie brała pod uwagę.

 

KŁOPOTY DOPIERO SIĘ ZACZYNAJĄ.

 

Przystojny nieznajomy skrywa bowiem pewien sekret. A Chloe… również nie powiedziała mu wszystkiego. Czy jedna noc może spowodować aż taki bałagan? I najważniejsze – jak mają go teraz posprzątać?

Źródło opisu: okładka książki.

 

Uwielbiam twórczość Whitney G. i z przyjemnością sięgam po kolejne jej powieści. Cechuje się luźnymi, zabawnymi historiami. W tym przypadku może aż tak bardzo tego nie było, ale na pewno nie zabrakło dawki humoru i zdecydowanie dało się wyczuć styl tej autorki. Opis wiele tu nie zdradza, więc ja też się postaram zbyt dużo nie powiedzieć, byście sami mogli okryć o co w tym wszystkim chodzi.

Tylko nie on!” to lektura na wieczór, maksymalnie dwa, przy której czytelnik może się dobrze bawić i rozluźnić. Bardzo przyjemnie się czyta i w tej krótkiej książce całkiem sporo się dzieje, no i na pewno nie zabraknie tu dawki pikatnerii. Nie ma czasu na nudę. Nie będę ukrywać, że główna bohaterka swoim zachowaniem mnie momentami irytowała i jej nie rozumiałam. Może to tylko moja opinia i pamiętajmy, że nie każdy odbierze to w ten sam sposób. Chloe i przystojny nieznajomy tworzyli ciekawy duet, momentami nie było wiadomo czego się po nich spodziewać, ale zapewnili tutaj dobrą zabawę czytelnikowi. Zabrakło mi tu jednak nieco większego skupienia na ich relacji pod względem uczuć. Widzieliśmy, jak ta ich znajomość się zmienia, ale ja nie dostrzegłam tej części emocjonalnej.

 

Podsumowując, „Tylko nie on!” to fajna lektura, na wieczór bądź dwa, ale też nie jest to coś, co wywołuje w nas karuzelę różnych emocji, co trzyma w napięciu. Jest to lektura z tych lżejszych, raczej do przeczytania raz i do zapomnienia. Była to dobra książka, nie żałuję, że ją przeczytałam, ale jednak jeśli o romanse chodzi, to nie plasuje się na szczycie ulubieńców.

Uważam więc, że jeśli szukacie czegoś luźniejszego, z delikatną dawką humoru, ale też takiego, gdzie się coś dzieje w życiach bohaterów, to ja wam tę lekturę polecam, bo jak wspomniałam, nie żałuję jej przeczytania. Dobrze się bawiłam i akurat na ten moment była czymś, czego potrzebowałam.

 

Współpraca reklamowa z Wydawnictwo Niegrzeczne Książki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz