09 marca 2023

346. "Namiętne serce" ~ Laurelin Paige

Tytuł:Namiętne serce

Tytuł oryginału:Wild Heart

Autor: Laurelin Paige

Data wydania: 07 grudnia 2022

Wydawnictwo: Niegrzeczne Książki

 

Cade sądził, że będzie w stanie poradzić sobie z każdym sekretem skrywanym przez Jolie – do czasu, aż poznał największy z nich. Przez siedemnaście lat powód, przez który Jolie zniszczyła ich związek i zrezygnowała z ucieczki od swojego ojca, pozostawał dla Cade’a tajemnicą. Prawda wychodzi jednak na jaw i okazuje się o wiele mroczniejsza, niż podejrzewał mężczyzna.

Stawką w tej wojnie jest nie tylko życie ich dwojga. Nadszedł czas zemsty, a Nagdon Stark powinien odpowiedzieć za swoje zbrodnie. Aby go pokonać, Jolie i Cade będą musieli znów w pełni sobie zaufać.

Źródło opisu: okładka książki.

 

Namiętne serce” to trzeci i ostatni tom serii „Dirty Wild”. Naprawdę na niego czekałam, bo byłam bardzo ciekawa zakończenia historii Cade’a i Jolie. Nie jest to zwykły romans, bo jest on dość tragiczny. Tych dwoje ma za sobą bardzo ciężką przeszłość, która wciąż za nimi podąża. Autorka postanowiła wpleść tutaj wątek kryminalny, już od pierwszej części i w końcu mamy jego zwieńczenie. Przyznam, że chyba spodziewałam się czegoś innego, czegoś chyba większego i bardziej złożonego, ale ostatecznie nie czuję rozczarowania mimo innych oczekiwań.

Akcja nie pędzi. Wprawdzie rozgrywa się w bardzo krótkich ramach czasowych, ale nie ukrywam, że ja miałam wrażenie, że wszystko dzieje się znacznie dłużej. Nie ma co kryć, główni bohaterowie w bardzo krótkim czasie przeszli wiele i musieli się zmierzyć z przeszłością, a przede wszystkim z prawdą. Nareszcie wszelkie tajemnice wyjdą na jaw.

Ten tom czytało się bardzo szybko i zajął mi tylko dwa wieczory. Wzbudzał moją ciekawość i potrafiłam się wciągnąć w lekturę. Mówiąc tu już o wszystkich częściach, nie zawsze było łatwo czytać. Jak wspomniałam, Cade i Jolie przeszli wiele. Można by nawet rzec, że w pewnym momencie ich życie przypominało piekło. A teraz musieli się z tym wszystkim zmierzyć, bo bez tego nie byliby w stanie ruszyć do przodu.

 

Czy wam polecam?

Jak najbardziej, jeśli nie szukacie słodkiego i uroczego romansu. Ten nim nie jest. Nie brakuje tu elementów seksu i bywa pikantnie, ale cóż… historia tych dwoje jest jaka jest i kolorowo nie ma. Ale ja naprawdę polecam. Wszystkie tomy czyta się bardzo szybko i są napisane przyjemnym stylem, dzięki czemu płynnie zapoznaje się z tekstem.

 

Za egzemplarz serdecznie dziękuję Wydawnictwu Niegrzeczne Książki.

1 komentarz: