21 sierpnia 2022

319. "Naznaczeni grzechem. Część druga" ~ Cora Reilly

Tytuł:Naznaczeni grzechem. Część druga

Tytuł oryginału:By Sin I Rise: Part Two

Autor: Cora Reilly

Data wydania: 17 lipca 2022

Wydawnictwo: NieZwykłe

 

Marcella postawiła Maddoxa przed najtrudniejszą decyzją w jego życiu, a on dokonał wyboru. Wybrał ją, córkę swojego wroga. Jednak dziewczyna nadal ma wątpliwości, czy mężczyzna będzie w stanie poświęcić dla niej wszystko.

Maddox od zawsze miał świadomość, kim są jego wrogowie. Żył pragnieniem zemsty, a teraz nagle przestał wiedzieć, komu może zaufać. Zrozumiał, że właściwie nie ma już domu.

Czy kiedykolwiek będzie mógł stać się częścią mafijnej rodziny Marcelli i żyć wśród ludzi, których kiedyś tak bardzo nienawidził? I jak na to wszystko zareagują członkowie klubu motocyklowego, jego bracia? Czy potraktują go jak wroga? A może uznają go za zdrajcę?

Wydaje się, że on Marcella mają nikłe szanse, żeby być razem. Szczególnie, kiedy wszystko staje przeciwko nim.

Źródło opisu: okładka książki.

 

Miłość nie jest zawieszona w próżni. Musi wytrzymywać wpływy zewnętrzne, które mogą jej nie służyć. Sama miłość to czasem za mało.

 

Naprawdę czekałam na dalsze losy Marcelli i Maddoxa zwłaszcza po zakończeniu, jakie autorka zafundowała nam w pierwszej części. Nie wiem czego się spodziewałam od tomu drugiego, ale chyba jestem ostatecznie ciut rozczarowana, zwłaszcza że wiem, na co stać Corę Reilly.

Oboje bohaterów ma przed sobą nie lada wyzwanie. Na pewno wydarzenia z pierwszej części zmieniły każdego. Ich związek to coś, co nie powinno mieć miejsca i niewiele osób go popiera. Marcella musi stawić czoła niejednej krytyce, pokazać swoją siłę. Z kolei Maddox musi z wielu rzeczy zrezygnować. Czy będą w stanie to zrobić? Czy ich uczucie okaże się dostatecznie silne? Czy oboje odnajdą się w nowej rzeczywistości?

Miałam nadzieję, że w tej części autorka skupi się na akceptacji Maddoxa w Famiglii. Na jego pracy, by zasłużyć sobie na zaufanie. Z kolei Cora poświęciła tu uwagę głownie jego relacji z księżniczką Vitiello. W pełni to rozumiem, ale jednocześnie zabrakło mi tutaj jakichś większych akcji. Cała ta lektura była dość spokojna i brakowało mi tego dreszczyku emocji.

Na pewno „Naznaczeni grzechem. Część druga” jest fajnym uzupełnieniem pierwszej części, domknięciem historii tej zakazanej miłości, ale jak mówię, nie dzieje się zbyt wiele. Owszem, czyta się bardzo dobrze, pióro autorki jest proste i przyjemne, ale koniec… Cóż. Jakoś mnie troszkę nudził – co w przypadku książek Cory nigdy jeszcze się nie zdarzyło!

 

Na pewno nie mówię, że jest to zła książka. Po prostu jak dla mnie bardzo spokojna biorąc pod uwagę, że mamy tu do czynienia z mafią. Ale cóż, najwyraźniej taki był zamysł. Myślę jednak, że warto przeczytać, zwłaszcza jeśli jesteście fanami Famiglii i rodziny Vitiello. Mi tymczasem pozostaje już tylko czekać na kolejne książki Cory Reilly.

 

Za egzemplarz serdecznie dziękuję Wydawnictwu NieZwykłe.

1 komentarz: