17 maja 2023

355. "Przywiązany" ~ Carian Cole

Tytuł:Przywiązany

Tytuł oryginału:Tied

Autor: Carian Cole

Data wydania: 02 lutego 2023

Wydawnictwo: NieZwykłe

 

Holly Daniels w wieku pięciu lat została porwana. Przez kolejnych jedenaście czekała, aż ktoś ją uratuje. Dzień za dniem, tydzień za tygodniem, aż w końcu nadeszła ta chwila.

Nie sądziła, że jej wybawca okaże się pokrytym tatuażami, wycofanym, małomównym typem. Taki właśnie był Tyler Grace. Jednak dla Holly był prawdziwym cudem, księciem na białym koniu.

Tyler skrywał jakiś sekret, który sprawił, że mężczyzna zbudował wokół siebie mur przez który trudno się przebić. Ostrzegano ją przed nim. Jednak Holly nie potrafiła przestać o nim myśleć.

Dziewczyna nie pragnęła niczego innego, niż dotrzeć do Tylera i zrozumieć. Ocalić go tak jak on ocalił ją. Ale czy była jeszcze dla niego nadzieja?

Źródło opisu: okładka książki.

 

Przywiązany” to drugi tom serii „Całkowicie rozdarci” i powiem wam szczerze, że jestem pozytywnie zaskoczona. Tyler, jak i Holly, to bohaterowie po ciężkich przejściach, dźwigający duży bagaż doświadczeń. Są nieco dysfunkcyjni, bym powiedziała. A jednak w kwestii związku poradzili sobie w moim odczuciu dojrzalej, niż wiele innych postaci z romansów, którzy takich problemów nie mieli.

Podobało mi się to, jak autorka poprowadziła ich relacją. Zaczęła się ona stopniowo, od przyjaźni. Uczucie budowało się powoli, a oni coraz bardziej się poznawali i pomału przełamywali własne bariery. To, co ich spotkało, było dla obojga utrudnieniem w codziennym, normalnym funkcjonowaniu. A jednak w sobie odnaleźli bezpieczeństwo, wzajemne zrozumienie i ta relacja dla nich była właśnie tym, czego potrzebowali.

Tylera poznajemy już w pierwszej części, choć tylko przelotnie i jest ukazany jako mroczna postać. Tak jest i tutaj, ale Holly wyzwala w nim człowieka, którego się tu nie spodziewałam poznać. I mimo historii bohaterów, ich uczucie jest tak urocze, że naprawdę przyjemnie się to czytało. Co musze zauważyć, to Carian Cole udało się mnie tu zaskoczyć, bo nie spodziewałam się pewnego… elementu! Także „Przywiązany” zdobywa kolejny punkt.

 

Ta książka na pewno jest inna niż te, które miałam przyjemność czytać i moim zdaniem jest lepsza od poprzedniej części. Czytało mi się szybko, lekko i z uśmiechem na ustach, choć nie zawsze bywało tutaj łatwo. A jednak Holly i Tyler sobie świetnie poradzili – tym bardziej biorąc pod uwagę wszystko, co ich spotkało w przeszłości. Także ja naprawdę wam polecam, z całego serca. Może i nie trafi to do pierwszej dziesiątki moich ulubieńców i nie jest idealna, ale uważam, że to historia warta poznania, która pokazuje między innymi, że blizny nas nie definiują.

Mam nadzieję, że zdecydujecie się po nią sięgnąć i wam się spodoba!

 

Współpraca reklamowa z Wydawnictwo NieZwykłe.

1 komentarz:

  1. Fabuła mnie zaciekawiła, więc chętnie sięgnę po pierwszą część.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w moje skromne blogowe progi.

    OdpowiedzUsuń