27 czerwca 2017

01 "Zanim ruszysz naprzód, musisz spojrzeć wstecz"



Uznałam, że skoro pierwszy post na tym blogu, dobrze by było, gdyby tytuł nie był zwyczajnym "Witaj!". A czy jest coś lepszego niż cytat z książki Harlana Cobena?
Niemniej...

Witajcie!
Tak, w końcu zdecydowałam się założyć tego bloga. Adres zaklepany kilka miesięcy temu, ale ciągle się wahałam czy aby na pewno dobrze postąpię, zaczynając nową przygodę. Po głębszym zastanowieniu doszłam do bardzo oczywistego wniosku, że przecież nic tym nie ryzykuję. Zgadza się?
Książki to coś, co kocham od dawna. Blog poświęcony tej tematyce nie może być czymś złym, bo przecież będę mogła dzielić się z wami czymś co uwielbiam. A jeśli człowiek wkłada w coś serce, aż tak źle wyjść to nie może.
Na pewno będą się pojawiać mini opinie na temat przeczytanych przeze mnie książek. Na pewno nie wszystkich, ale będę się starała wstawiać posty jak najczęściej. Bardzo prawdopodobne, że pojawi się tutaj coś jeszcze, ale muszę się poważnie zastanowić jak to wszystko chcę poprowadzić. Lubię mieć wszystko zaplanowane od A do Z, a nie robić na opak. Wtedy nic by mi z tego nie wyszło i blog po tygodniu by nie istniał. To będzie taki mój mały kącik, jak głosi treść w nagłówku i będę zamieszczać tu to, co siedzi po prostu w mojej głowie.
Choć na pewno nie wszytko, bo to nie byłoby odpowiednie. Nie chciałabym nikogo wystraszyć
Pierwszy post pojawi się zapewne niedługo, bo mam go już przygotowanego  mówiłam, że lubię mieć wszystko zaplanowane! Najpierw spróbowałam czy podołam, potem powiedziałam sobie – wchodzę w to.
Miło mi będzie, jeśli zostawicie po sobie jakiś ślad. Wiadomo, wtedy człowiek jest pewny, że ktoś to czyta.

Do rychłego napisania!
Books Holic!

*Cytat tytułowy: Harlan Coben "Bez pożegnania".

6 komentarzy:

  1. Powodzenia! :)
    xx,
    http://pattzy-reads.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. No kochana, życzę dużo weny twórczej! Będę tu systematycznie zaglądać :D ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że się zdecydowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia i wytrwałości :)

    Pozdrawiam
    ver-reads.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. No ja wiedziałam, że doczekam się tego dnia. Uparciuchu xd Blog na pewno Ci wyjdzie. Ja to wiem. W końcu już niejedno Twoje czytałam, więc wiem co mówię :)
    Dawaj tu pierwszą notkę, to będę szczęśliwsza :P
    Buziole ;***
    somsley xoxo

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę piękne zdjęcia. Życzę powodzenia i zapraszam na mojego bloga. <3

    OdpowiedzUsuń