20 czerwca 2020

158. "Grzeszny doktor" ~ Whitney G.

Tytuł:Grzeszny doktor
Tytuł oryginału:Dirty Doctor
Autor: Whitney G.
Data wydania: 03 czerwca 2020
Wydawnictwo: Kobiece

Garett Ashton to lekarz w prywatnej nowojorskiej klinice. Ceniony i niezwykle przystojny – każda kobieta na jego widok czuje, że potrzebuje pilnej wizyty. W wolnych chwilach prowadzi sprośne rozmowy na czacie randkowym z tajemniczą nieznajomą.
Ambitna Natalie zostaje przeniesiona na rezydenturę do nowej kliniki i wcale nie jest z tego zadowolona. W życiu prywatnym także jej się nie układa – każda kolejna randka okazuje się klapą. Zrezygnowana, postanawia spotkać się na żywo ze swoim przyjacielem poznanym w sieci.
Kiedy nieoczekiwanie odkrywa, że mężczyzna ukrywający się pod nickiem D-Doctor jest jej nowym przełożonym, sprawy totalnie się komplikują.
Źródło opisu: okładka książki.

Wiedziałam, że „Grzeszny doktor” to będzie krótka książka, którą przeczytam bardzo szybko. Nie spodziewałam się po niej niczego ambitnego, bo czytałam już pierwszy tom z serii „Intensywne doznania”, czyli „Niegrzeczny szef”, ale byłam mimo to ciekawa tej części i chciałam ją przeczytać.
Ten cykl autorka stworzyła chyba dla rozluźnienia czytelnika i czasami naprawdę potrzeba jest czegoś takiego lekkiego, co da się przeczytać szybko, nad czym nie trzeba wiele myśleć, co nie wywoła w nas wielkiej gamy emocji. I ta książka niewątpliwie taka jest. Jest króciutka, zajmie wam jeden wieczór, a w zasadzie tylko jego część. I chociaż nie jest to mocna lektura i nie zachwyci, to mi mimo wszystko się podobała. Czytało się lekko, przyjemnie i mamy też dawkę humoru, która wywołuje humor. Wiadomo, że po tak krótkiej książce nie możemy się spodziewać niewiadomo czego i niewiadomo jak dynamicznej akcji pomiędzy bohaterami, ale chyba taka lektura na raz była mi potrzeba.
Zarówno Garrett, jak i Natalie pracują w świecie medycyny, oboje są pracoholikami, a do tego są uparci, dzięki temu między nimi nie jest spokojnie i nudno, nawet mimo tak krótkiej treści. I mimo tego nie miałam wrażenia, że relacja pomiędzy nimi rozwija się zbyt szybko, nawet mimo tak małej ilości stron.
O tej książce nie da się wiele powiedzieć z racji tego, że ta lektura jest krótka, bez żadnych głębszych przekazów, nie ma tu sekretów, nad którymi musimy główkować. Książka jest dedykowana dla osób, które chcą przeczytać coś luźnego przy kubku kawy czy herbaty, przy czym da się odprężyć. „Grzeszny doktor” to krótka, zabawna historyjka, przy której ja przyjemnie spędziłam czas i polecam ją osobom, które lubią romanse z nutką pikanterii, ale potrzebują czegoś szybkiego, na odprężenie i odpoczynek od cięższych lektur.

Jeśli potrzebujecie właśnie czegoś takiego, co pozwoli się zrelaksować, trochę pouśmiechać do stron i co przeczyta się w dosłownie chwilę, to polecam wam „Grzesznego doktora”, ale nie nastawiajcie się na wiele, bo tutaj tego po prostu nie ma, ale ja tego nie oczekiwałam i właśnie dlatego dobrze się bawiłam, czytając tę książkę. I jeżeli takiej lektury potrzebujecie, to polecam nie tylko tę część, ale również „Niegrzecznego szefa”. Mam nadzieję, że pomogłam wam w podjęciu decyzji, a ja tym czasem powiem wam jeszcze, że gdy tylko pojawi się trzeci tom, na pewno po niego sięgnę.

Za egzemplarz serdecznie dziękuję Wydawnictwu Kobiece.

2 komentarze:

  1. Kiedy będę miała ochotę na coś lżejszego, wezmę pod uwagę ten tytuł. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam wszystkich, jestem Krzysztof Godwins
    z Polski. Nigdy nie zapomnę dnia, w którym pani powiedziała mi, żebym zaoferował Ci kredyt w wysokości 900 000 zł na rozpoczęcie działalności bez uciekania się do banków. To była taka wielka ulga, chciałam płakać, bo nigdy nie wierzyłam, że taki cud się wydarzy. W końcu dwukrotnie zostałem oszukany przez fałszywe firmy pożyczkowe.
    Jeśli jesteś zainteresowany pożyczką, niezależnie od okoliczności, 3% oprocentowana pożyczka w wysokości 3000 EUR / 50 mln EUR, bez okresu spłaty 1/40 lat, odpowiedz szybko.
    E-mail: janehammy728@gmail.com
    Numer Whats-App: +393512918858
    Telefon: +393512918858
    Z poważaniem,
    Krzysztof Cegłowski

    OdpowiedzUsuń